milliliteratura

gondolat. ébresztő! jöjj, láss, győzz meg arról, ha igen, vagy ha nem. tudod, πάντα ῥεῖ, meg πάντα χωρεῖ. itt is. (a fellelhető szabályok értelem szerűen a kivételek erősítése végett lelhetők fel.)

egykettőre

2011.02.08. 09:36 milliliteratura

egy ... egy

egykettőegy

egy ... egy

egykettőegy

élettelen ... csizmák

holtak felett

csizma ... holtak

a kettő holnap egy

A bejegyzés trackback címe:

https://milliliteratura.blog.hu/api/trackback/id/tr982646212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venszivar 2011.10.07. 21:31:58

most "találkoztunk" a ( Rájöttem "zsidók" blogba) s ott felhívtad figyelmem blogodra.
én max. gyengén művelt "félig, vadbarom", de szociálisan s emberek "felé" érzékeny.....
Az "ölj", igen jó, DE komor, aminek nyilván sok-sok oka van ill. lehet.
A "tikk" , főleg a "takkal" !!! aranyos, ötletes, személyes érzéseket váltott ki belőlem, MERT A GYÖNYÖRŰ, "OKOS", DE ( KISSÉ TÚL ÖNFEJŰ) FIAM ÓRÁS! IS......viszont több éve külföldön él, ami ELKESERÍTŐ !
A "jel", jó, de én igazán "civil" vagyok, de jó!Ha EGYÁLTALÁN NEM "JÖNNE BE", AKKOR AZT ÍRNÁM, hogy ....bármit, de jelezném, hogy közömbös, nekem nem kerülne s nem esne nehezemre......, de JÓK!

Talán még beszélünk..... szia.én figyelek.....ez nem fenyegetés.
süti beállítások módosítása